18 Nisan 2009 Cumartesi

Personel MEB Görevleri

Milli Eğitim Bakanlığı

Personel Genel Müdürlüğü

GÖREVLERİ

Personel Genel Müdürlüğünün görevleri 3797 sayılı Kanunun 33 üncü maddesinde şu şekilde belirlenmiştir.

  • Bakanlığın personel istihdamı ve politikasıyla ilgili çalışmaları yapmak, personel sisteminin geliştirilmesiyle ilgili tekliflerde bulunmak.
  • Teşkilat ve kadro hizmetlerini yürütmek,
  • Bakanlık personelinin atama, özlük, disiplin ve emeklilik işlemleriyle ilgili işleri düzenlemek ve yürütmek, yönetici atama ve nakillerinde ilgili birimlerle koordinasyon ve işbirliği yapmak.

Vizyonumuz

  • Geleceğe yönelik eğitim-insangücü projeksiyonları yaparak,
  • Doğru insanı doğru yerde çalıştırmak ve
  • Atama, yer değiştirme ve yükselmelerde bilimsel verileri esas alarak Türk Kamu Yönetiminde örnek ve önder bir birim olmak.

İlke ve Değerlerimiz

  • Hizmet sunumunda dürüstlük, adalet ve açıklığın gerekli olduğunu biliriz.
  • Eğitim yönetiminde ve personel istihdamında bilimsel ve verilere dayalı hareket ederiz.
  • Kurumsal öğrenmenin yolunu bireysel öğrenmeden geçtiğini biliriz.
  • Her türlü personel hareketlerinde kalite şaşmaz gerçeklerimizdendir.
  • Bilgiye erişmede ve iletişimde hiyerarşinin olmadığını biliriz.
  • Güler yüzlü hizmet sunmanın hizmetin bir parçası olduğuna inanırız.
  • Daha iyi hizmet için iş süreçlerimizi sürekli sorgularız.
  • Personel hareketlerinde verimlilik, etkililik ve kaliteyi ön planda tutarız.
  • Personel değerlendirmesinde açıklık, genellik ve objektiflik esastır.
  • İş yaparken zorlaştırmak yerine kolaylaştırmak gerektiğini düşünürüz.
  • Bilimsel veriler ışığında karar alırız,
  • Hizmet verdiğimizi kişi ve kurumların memnuniyetini esas alırız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder