Milli Eğitim Bakanlığı
Personel Genel Müdürlüğü
GÖREVLERİ
Personel Genel Müdürlüğünün görevleri 3797 sayılı Kanunun 33 üncü maddesinde şu şekilde belirlenmiştir.
- Bakanlığın personel istihdamı ve politikasıyla ilgili çalışmaları yapmak, personel sisteminin geliştirilmesiyle ilgili tekliflerde bulunmak.
- Teşkilat ve kadro hizmetlerini yürütmek,
- Bakanlık personelinin atama, özlük, disiplin ve emeklilik işlemleriyle ilgili işleri düzenlemek ve yürütmek, yönetici atama ve nakillerinde ilgili birimlerle koordinasyon ve işbirliği yapmak.
Vizyonumuz
- Geleceğe yönelik eğitim-insangücü projeksiyonları yaparak,
- Doğru insanı doğru yerde çalıştırmak ve
- Atama, yer değiştirme ve yükselmelerde bilimsel verileri esas alarak Türk Kamu Yönetiminde örnek ve önder bir birim olmak.
İlke ve Değerlerimiz
- Hizmet sunumunda dürüstlük, adalet ve açıklığın gerekli olduğunu biliriz.
- Eğitim yönetiminde ve personel istihdamında bilimsel ve verilere dayalı hareket ederiz.
- Kurumsal öğrenmenin yolunu bireysel öğrenmeden geçtiğini biliriz.
- Her türlü personel hareketlerinde kalite şaşmaz gerçeklerimizdendir.
- Bilgiye erişmede ve iletişimde hiyerarşinin olmadığını biliriz.
- Güler yüzlü hizmet sunmanın hizmetin bir parçası olduğuna inanırız.
- Daha iyi hizmet için iş süreçlerimizi sürekli sorgularız.
- Personel hareketlerinde verimlilik, etkililik ve kaliteyi ön planda tutarız.
- Personel değerlendirmesinde açıklık, genellik ve objektiflik esastır.
- İş yaparken zorlaştırmak yerine kolaylaştırmak gerektiğini düşünürüz.
- Bilimsel veriler ışığında karar alırız,
- Hizmet verdiğimizi kişi ve kurumların memnuniyetini esas alırız.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder